BRONIE
TIR + RAL [2]

Leaf/Liść

Laski [oprócz kul]
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+3 do Umiejętności posługiwania się ogniem
+3 do Ognistego Piorunu [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Inferno [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Ciepła [tylko dla Czarodziejki]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+2-198 do obrony [zależy od poziomu postaci]
Odporność na zimno +33%

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
TIR + EL [2]

Steel/Stal

Miecze / Topory / Buławy
+20% zwiększone obrażenia
+3 do minimalnych obrażeń
+3 do maksymalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
50% szansa Otwarcia Rany
25% zwiększona szybkość ataku
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
AMN + TIR [2]

Strength/Siła

Bronie do walki wręcz
Bronie do walki wręcz

+35% zwiększone obrażenia
25% szansa na Druzgocące Uderzenie
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+20 do siły
+10 do żywotności

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
DOL + IO [2]

White/Biel

Różdżki
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
+10 do żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości [tylko dla Nekromanty]
+3 do Zbroi z Kości [tylko dla Nekromanty]
+2 do Włóczni z Kości [tylko dla Nekromanty]
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami [tylko dla Nekromanty]
Obrażenia od magii zmniejszone o 4
20% szybsze rzucanie czarów
+13 do many

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
ORT + ETH [2]

Zephyr/Zefir

Bronie używające pocisków
+33% zwiększone obrażenia
+66 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
-25% obrona przeciwnika
+25 obrona
25% szybsze bieganie/chodzenie
25% zwiększona szybkość ataku
7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy otrzymaniu ciosu

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
THUL + IO + NEF [3]

Black/Czerń

Maczugi/Młoty/Buławy
+120% zwiększone obrażenia
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do skuteczności ataku
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+10 do żywotności
15% zwiększona szybkość ataku
Odrzut
Obrażenia od magii zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok [12 ładunków]

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
JAH + GUL + ETH [3]

Fury/Furia

Bronie do walki wręcz
+209% zwiększone obrażenia
40% zwiększona szybkość ataku
Uniemożliwia leczenie się potworów
66% szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje obronę celu
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego [tylko dla Barbarzyńcy]

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
AMN + RAL + THUL [3]

Kings Grace/Królewska Laska

Miecze / Berła
+100% zwiększone obrażenia
+100% obrażenia zadane Demonom
+50% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+150 do skuteczności ataku
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
ITH + EL + ETH [3]

Malice/Złośliwość

Bronie do walki wręcz
+33% zwiększone obrażenia
+9 do maksymalnych obrażeń
100% szansa Otwarcia Rany
-25% obrona przeciwnika
-100 do obrony przeciwnika na trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+50 do skuteczności ataku
Wyssanie życia -5

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
SHAEL + KO + NEF [3]

Melody/Melodia

Bronie używające pocisków
+50% zwiększone obrażenia
+300% obrażenia zadane Nieumarłym
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy [tylko dla Amazonki]
+3 do Uderzenia Krytycznego [tylko dla Amazonki]
+3 do Uniku [tylko dla Amazonki]
+3 do Spowolnienia Pocisków [tylko dla Amazonki]
20% zwiększona szybkość ataku
+10 do zręczności
Odrzut

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
TAL + DOL + MAL [3]

Venom/Jad

Bronie
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Uniemożliwia leczenie się potworów
Ignoruje obronę celu
7% mana wykradziona za każde trafienie
Poziom 15 Eksplozja Trucizny [27 ładunków]
Poziom 13 Trująca Nova [11 ładunków]
+273 obrażeń od trucizny przez 6 sek.

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
FAL + OHM + UM [3]

Chaos

Pazury
9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w czasie zadawania ciosu
+35% zwiększona szybkość ataku
+290-340+% zwiększone obrażenia
Dodaje 216-471 obrażeń od magii
25% szansa Otwarcia Rany
+1 do Trąba Powietrzna
+10 do siły
+15 punkty życia po każdym zabitym Demonie

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
SHAEL + UM + TIR [3]

Crescent Moon/Sierp Księżyca

Topory / Miecze / Bronie Drzewcowe
10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w czasie zadawania ciosu
7% Szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu
+20% zwiększona szybkość ataku
+180-220% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
-35% do odporności na błyskawice przeciwnika
25% szansa Otwarcia Rany
+9-11 absorbcja magii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka [30 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
LUM + IO + SOL + ETH [4]

Memory/Pamięć

Laski [oprócz kul]
+3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
33% szybsze rzucanie czarów
Zwiększenie maksimum many 20%
+3 Tarcza Energetyczna [tylko dla Czarodziejki]
+2 Pole Statyczne [tylko dla Czarodziejki]
+10 do energii
+10 do żywotności
+9 do minimalnych obrażeń
-25% obrona przeciwnika
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
+50% poprawiona obrona

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
ETH + RAL + ORT + TAL [4]

Holy Thunder/Święty Grom

Berła
+60% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
+10 do maksymalnych obrażeń
Odporność na błyskawice +60%
+5 do maksymalnej odporności na błyskawice
+3 do Świętego Wstrząsu [tylko dla Paladyna]
Poziom 7 Seryjne Błyskawice [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
FAL + OHM + ORT + JAH [4]

Famine/Klęska Głodu

Topory / Młoty
+30% zwiększona szybkość ataku
+320-370% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 180-200 obrażeń od magii
Dodaje 50-200 obrażeń od ognia
Dodaje 51-250 obrażeń od błyskawic
Dodaje 50-200 obrażeń od zimna
12% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do siły

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
SUR + CHAM + AMN + LO [4]

Hand Of Justice/Ręka Sprawiedliwości

Bronie
100% Szansa na rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Święty Ogień podczas noszenia
+33% zwiększona szybkość ataku
+280-330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
-20% do odporności na ogień przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia ofiarę
Zamraża cel +3

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
KO + VEX + PUL + THUL [4]

Heart Of The Oak/Serce Dębu

Laski / Buławy
+3 do wszystkich umiejętności
+40% szybsze rzucanie czarów
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek
7% mana wykradziona za każde trafienie
+10 do zręczności
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków]
Poziom 14 Kruk [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
MAL + UM + GUL + FAL [4]

Kingslayer/Zabójca Królów

Miecze / Topory
+30% zwiększona szybkość ataku
+230-270% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do siły
40% dodatkowe złoto od potworów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
DOL + ORT + ELD + LEM [4]

Passion/Pasja

Bronie
+25% zwiększona szybkość ataku
+160-210% zwiększone obrażenia
50-80% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie oślepia ofiarę +10
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka [12 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
AMN + EL + ITH + TIR + SOL [5]

Honor

Bronie do walki wręcz
+160% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do skuteczności ataku
+1 do wszystkich umiejętności
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie życia +10
+10 do siły
+1 do promienia światła
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
BER + TIR + UM + MAL + LUM [5]

Beast/Bestia

Topory / Berła / Młoty
Poziom 9 Aura Fanatyzm
+40% zwiększona szybkość ataku
+240-270% zwiększone obrażenia
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia leczenie się potworów
+25-40 do siły
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly [5 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
AMN + RAL + MAL + IST + OHM [5]

Call To Arms/Wezwanie Do Broni

Bronie
+1 do wszystkich umiejętności
+40% zwiększona szybkość ataku
+250-290% zwiększone obrażenia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia leczenie się potworów
Uzupełnienie życia +12
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
HEL + OHM + UM + LO + CHAM [5]

Doom/Zagłada

Topory / Bronie Drzewcowe / Młoty
5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
Poziom 12 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+2 do wszystkich umiejętności
+45% zwiększona szybkość ataku
+330-370% zwiększone obrażenia
- 40%-60% do odporności na zimno przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia leczenie się potworów
Zamraża cel +3
Wymagania -20%

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
AMN + BER + IST + SOL + SUR [5]

Eternity/Wieczność

Bronie do walki wręcz
Przedmiot niezniszczalny
+260-310% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie oślepia ofiarę
Spowalnia cel o 33%
Regeneruje manę 16%
Uzupełnienie życia +16
Nie można zamrozić
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie [88 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX [6]

Silence/Cisza

Bronie
+200% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
20% zwiększona szybkość ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
+2 do wszystkich umiejętności
Wszystkie odporności +75
20% szybsze Odzyskiwanie równowagi
11% mana wykradziona za każde trafienie
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Trafienie oślepia Ofiarę +33
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH [6]

Breath Of The Dying/Ostatni Oddech

Bronie
50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot niezniszczalny
+60% zwiększona szybkość ataku
+350-400% zwiększone obrażenia
+200% obrażenia zadane Nieumarłym
-25% obrona przeciwnika
+50 do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% mana wykradziona za każde trafienie
12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+30 do wszystkich atrybutów
+1 do promienia światła
Wymagania -20%
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
TARCZE
SHAEL + ETH [2]

Rhyme/Rym
20% zwiększona szansa na blok
40% szybszy blok
Wszystkie odporności +25
Regeneruje manę 15%
Nie można zamrozić
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
RAL + ORT + TAL [3]

Ancients Pledge/Przysięga Starożytnych
+50% poprawiona obrona
Odporność na zimno +43%
Odporność na ogień +48%
Odporność na błyskawice +48%
Odporność na trucizny +48%
10% Otrzymane obrażenia przechodzą na manę

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
KO + KO + MAL [3]

Sanctuary/Sanktuarium
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
VEX + OHM + IST + DOL [4]

Exile/Wygnanie

Tarcze Paladyna
15% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych [tylko dla Paladyna]
+30% szybszy blok
Zamraża cel
+220-260% poprawiona obrona
Uzupełnienie życia +7
+5% do maksymalnej odporności na zimno
+5% do maksymalnej odporności na ogień
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sekundy

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
HEŁMY
ORT + SOL [2]

Lore/Wiedza
+1 do poziomu wszystkich umiejętności
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Odporność na błyskawice +30%
Obrażenie zmniejszone o 7
+2 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
NEF + TIR [2]

Nadir
+50% poprawiona obrona
+10 obrona
+30 obrona przeciw pociskom
Poziom 13 Płaszcz Cieni [9 ładunków]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+5 do siły
-33% dodatkowe złoto od potworów
-3 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
NEF + SOL + ITH [3]

Radiance/Blask
+75% poprawiona obrona
+30 obrona przeciw pociskom
+10 do energii
+10 do żywotności
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+33 do many
Obrażenie zmniejszone o 7
+5 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
LEM + IST + IO [3]

Delirium
1% szansa na rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium, przy otrzymaniu ciosu
6% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy otrzymaniu ciosu
14% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu
11% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w czasie zadawania ciosu
+2 do wszystkich umiejętności
+261 obrona
+10 do żywotności
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
LEM + IST + IO [3]

Dream/Sen
10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% zwiększona obrona
+150-220 do obrony
+10 do żywotności
Zwiększenie maximum życia 5%
+0-61 do Many zależy od poziomu posatci
Wszystkie odporności +5-20
12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
ZBROJE
NEF + LUM [2]

Smoke/Dym
+75% poprawiona obrona
+280 obrona przeciw pociskom
Wszystkie odporności +50
20% szybsze odzyskiwanie równowagi
Poziom 6 Osłabienie [18 ładunków]
+10 do energii
-1 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
TAL + ETH [2]

Stealth/Skradanie Się
Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+6 do zręczności
+15 do maksymalnej wytrzymałości
Odporność na trucizny +30%
Regeneruje manę 15%
25% Szybsze bieganie/chodzenie
25% szybsze rzucanie czarów
25% szybsze odzyskiwanie równowagi

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
HEL + LUM + FAL [3]

Lionheart/Lwie Serce
+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
LEM + KO + TIR [3]

Wealth/Bogactwo
300% dodatkowe złoto od potworów
100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika
+10 do zręczności

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych
JAH + ITH + BER [3]

Enigma
+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
FAL + UM + PUL [3] *

Gloom/Mrok
15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie, przy otrzymaniu ciosu
+10% szybsze odzyskiwanie równowagi
+200-260% poprawiona obrona
+10 do siły
Wszystkie odporności +45
Połowa czasu trwania zamrożenia
5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
-3 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
RAL + OHM + SUR + ETH [4] *

Bramble/Kolec
Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% szybsze odzyskiwanie równowagi
+25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie maksimum many 5%
Regeneruje manę 15%
+5% do maksymalnej odporności na zimno
Odporność na ogień +30%
Odporność na trucizny +100%
+13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców [33 ładunki]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
DOL + UM + BER + IST [4] *

Chains Of Honor/Okowa Grozy
+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
SHAEL + UM + PUL + LUM [4] *

Stone/Kamień
+60% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250-290% poprawiona obrona
+300 obrona przeciw pociskom
+16 do siły
+16 do żywotności
+10 do energii
Wszystkie odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy [80 ładunków]
Poziom 16 Gliniany Golem [16 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
BATTLENET
SUR + EL [2]

Wind/Wiatr

Bronie do walki wręcz
10% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
+20% szybsze bieganie/chodzenie
+40% zwiększona szybkość ataku
+15% szybsze odzyskiwanie równowagi
+120-160% zwiększone obrażenia
-50% obrona przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
Trafienie Oślepia Cel
+1 do Promienia Światła
Poziom 13 Wir (127 ładunków)
ETH + LUM [2]

Splendor

Tarcze
+1 do wszystkich umiejętności
+10% szybsze rzucanie czarów
+20% szybszy blok
+60-100% zwiększone obrona
+10 do energii
Regeneruje manę 15%
+50% dodatkowe złoto od potworów
+20% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
+3 do promienia światła
MAL + TIR [2]

Prudence/Rozwaga

Zbroje
+25% szybsze odzyskiwanie równowagi
+140-170% zwiększone obrażenia
Wszystkie odporności +25-35%
Obrażenia zmniejszone o 3
Obrażenia od magii zmniejszone o 17
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła
Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek.
SHAEL + UM + THUL [3]

Duress/Przymus

Zbroje
+40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+10-20% zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 obrażeń od zimna
15% szansa na Druzgocące Uderzenie
33% szansa na Otwarcie Ran
+150-200% zwiększona obrona
-20% wysysanie wytrzymałości
Odporność na zimno +45%
Odporność na błyskawice +15%
Odporność na ogień +15%
Odporność na trucizny +15%
BATTLENET [TYLKO LADDER]
AMN + LEM + KO [3]

Lawbringer/Łamacz Prawa

Miecze / Młoty / Buławy
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
Dodaje 130-180 obrażeń od zimna
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Zabite potwory spoczywają w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zręczności
75% dodatkowe złoto od potworów
TIR + TAL + AMN [3]

Edge/Ostrze

Bronie używające pocisków
Poziom 15 Aura Ciernie podczas noszenia
+35% zwiększona szybkość ataku
+320-380% obrażenia zadane Demonom
+280% obrażenia zadane Nieumarłym
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+5-10 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
Zmniejszenie cen u kupców o 15%
OHM + JAH + LEM + ELD [4]

Faith/Wiara

Bronie używające pocisków
Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do wszystkich umiejętności
+330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
300% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
+120 do obrażeń od ognia
Wszystkie odporności +15
10% ożywionych jako: Przywrócony
75% dodatkowe złoto od potworów
TIR + ITH + SOL + KO [4]

Harmony/Harmonia

Bronie używające pocisków
Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
Dodaje 55-160 obrażeń od ognia
Dodaje 55-160 obrażeń od zimna
Dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic
+2-6 do Walkirii
+10 do zręczności
Regeneruje manę 20%
+2 do many za każdego zabitego
+2 do promienia światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)
AMN + SHAEL + JAH + LO [4]

Ice/Lód

Bronie używające pocisków
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz
25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+20% zwiększona szybkość ataku
+140-210% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
+25-30% obrażeń od umiejętności zimna
-20% do odporności na zimno przeciwnika
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
+(3,125% na poziom)3-309% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)
JAH + LO + MAL + GUL [4]

Brand/Rodzaj

Bronie używające pocisków
35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia zwiększenie obrażeń, przy otrzymaniu ciosu
100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w czasie zadawania ciosu
Miota eksplodujące strzały lub bełty
+260-340% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
20% premia do skuteczności ataku
+280-330% obrażenia zadane Demonom
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
Odrzut
PUL + LUM + BER + MAL [4]

Wrath/Gniew

Bronie używające pocisków
30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
+375% obrażenia zadane Demonom
+100 do skutecczności ataku przeciwko Demonom
+250-300% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 85-120 obrażeń od magii
Dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
Nie można zamrozić
SHAEL + PUL + MAL + LUM [4]

Oath/Przysięga

Miecze / Topory / Buławy
30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% zwiększona szybkość ataku
+210-340% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
+10-15 absorbcja magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków)
BER + MAL + BER + IST [4]

Infinity/Nieskończoność

Bronie Drzewcowe
50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% szybsze chodzenie/bieganie
+255-325% zwiększone obrażenia
-45-55% do odporności na błyskawice wroga
40% szansa na druzgocące uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+(0,5 na poziom) 0,5-49,5? do żywotności
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)
RAL + TIR + TAL + SOL [4]

Insight/Wnikliwość

Bronie Drzewcowe / Laski
Poziom 10-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
CHAM + SUR + IO + LO [4]

Pride/Duma

Bronie Drzewcowe
25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16-20 Aura Koncentracja podczas noszenia
260-300% premia do skuteczności ataku
+(1% na poziom)1-99% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel +3
+10 żywotności
Uzupełnienie życia +8
+(1% na poziom)1-99% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)
HEL + KO + LEM + GUL [4]

Rift/Szczelina

Berła / Bronie Drzewcowe
20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, podczas ataku
20% premia do skuteczności ataku
Dodaje 160-250 obrażeń od magii
Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
+5-10 do wszystkich atrybutów
38% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%
LEM + KO + EL + ELD [4]

Voice of Reason/Głos Rozsądku

Miecze / Buławy
15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w czasie zadawania ciosu
+50 do skuteczności ataku
+220-350% obrażenia zadane Demonom
+355-375% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
Dodaje 100-220 obrażeń od zimna
-24% do odporności na zimno przeciwnika
+10 do zręczności
Nie można zamrozić
75% dodatkowe złoto od potworów
+1 do promienia światła
HEL + EL + VEX + ORT + GUL [5]

Death/Śmierć

Miecze / Topory
100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-370% zwiększone obrażenia
20% premia do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%
HEL + KO + THUL + ETH + FAL [5]

Obedience/Posłuszeństwo

Bronie Drzewcowe
30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga
40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+370% zwiększone obrażenia
-25% obrony przeciwnika
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sekundy
-25% do odporności na ogień wroga
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 do obrony
+10 do siły
+10 do zręczności
Wszystkie odporności +20-30
Wymagania -20%
VEX + LO + BER + JAH + KO [5]

Destruction/Zniszczenie

Miecze / Bronie Drzewcowe
23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie zadawania ciosu
100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy umierasz
15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku
+350% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 100-180 obrażeń od magii
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do zręczności
ETH + TIR + LO + MAL + RAL [5]

Grief/Żal

Miecze / Topory
35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania ciosu
+30-40% zwiększona szybkość ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje obronę celu
-25% do obrony celu
+(1.875% na poziom)1-185% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+2 do many za każdego zabitego
+10-15 do życia za każdego zabitego
JAH + MAL + JAH + SUR + JAH + BER [6]

Last Wish/Ostatnie Życzenie

Miecze / Topory / Młoty
6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, podczas ataku
Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia
+330-375% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potowrów
Trafienie oślepia cel
+(0.5% na poziom)0-49% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci)
TAL + THUL + ORT + AMN [4]

Spirit/Duch

Miecze
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
1-50 obrażeń od błyskawić
3-14 obrażeń od zmina przez 3 sekundy
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
7% życia odzyskane za każde uderzenie
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
+3-8 absorbcja magii
TAL + THUL + ORT + AMN [4]

Spirit/Duch

Tarcze
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
VEX + VEX + LO + JAH [4]

Phoenix/Fenix

Bronie
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
Ignoruje obronę celu
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
14% punkty many wykradzione za każde trafienie
+15-21 absorbcja ognia
VEX + VEX + LO + JAH [4]

Phoenix/Fenix

Tarcze
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie gdy przedmiot jest noszony
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
+50 do życia
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
+10% do maksymalnej odporności na ogień
+15-21 absorbcja ognia
EL + SOL + DOL + LO [4]

Hart

Bronie
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
20% na zabójcze uderzenie
Uderzenie zmusz potrwora do ucieczki 25%
+200% zwiększona obrona
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Wszystkie odporności +20-30
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
EL + SOL + DOL + LO [4]

Hart

Zbroje
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
SUR + LO + SOL [3]

Dragon/Smok

Zbroje
20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
14 poziom Święta Aura, gdy jest noszony
+360 do obrony
+230 obrona przeciwko pociskom
+3-5 do wszystkich atrybutów
+(0.375 na poziom)0-37 do siły (zależy od poziomu postaci)
Zwiększenie maximum many 5%
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7%
SUR + LO + SOL [3]

Dragon/Smok

Tarcze
20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
14 poziom Święta Aura, gdy jest noszony
+360 do obrony
+230 obrona przeciwko pociskom
+3-5 do wszystkich atrybutów
+(0.375 na poziom)0-37 do siły (zależy od poziomu postaci)
+50 do Many
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7%
IO + JAH + PUL [3]

Sen

Tarcze
10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% zwiększona obrona
+150-220 do obrony
+10 do żywotności
+50 do życia
+0-61 do Many (Zależy od poziomu postaci)
Wszystkie odporności +5-20
15-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
PATCH 1.11
SOL + UM + UM [3]

Bone/Kość
Zbroja
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+100-150 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7

 
PUL + RAL + SOL [3]

Enlightenment/Oświecenie
Zbroja
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% zwiększona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7
HEL + AMN + NEF [3]

Myth/Mit
Zbroja
3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%
SHAEL + THUL + AMN [3]

Peace/Pokój
Zbroja
4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
RAL + GUL + ELD [3]

Principle/Reguła
Zbroja
100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałośc
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień
ORT + MAL + ITH [3]

Rain/Deszcz
Zbroja
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+125 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę
SHAEL + THUL + LEM [3]

Treachery/Zdrada
Zbroja
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów